Sommarlovet är snart här!

Nu är snart terminen över och då vill jag passa på att tacka alla er elever som varit så fantastiska och lärt mig så mycket under terminen. Jag vet att ni också har lärt er massor och tillsammans kan vi uträtta stordåd. Varje lektion har gett mig så mycket som jag tar med mig för att utveckla verksamheten vidare. Jag vill önska er ett trevligt sommarlov så ses vi till hösten igen. Och till er som drar vidare till gymnasiet vill jag bara säga: Lycka till!

/Leif

Kommentera

